✨ Nowości! Odkryj najnowsze wzory!
🚀 Wysyłka nawet w 24h!
📦 Darmowa wysyłka od 175 zł!

Regulamin sklepu

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Właścicielem sklepu internetowego Cubero.pl jest firma Vitaprint sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie – wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Rzeszów w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000-622-430, posiadającą numer NIP 517-037-55-98, REGON: 364-663-158.

2. Wszystkie prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej związane z niniejszą stroną internetową, jej zawartością oraz prezentowanymi na niej produktami należą do firmy VitaPrint Sp. z o.o. Bez zgody właściciela strony zabrania się kopiowania, rozpowszechniania lub wykorzystywania w jakikolwiek sposób jej zawartości.

3. Firma Vitaprint Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie informacje były aktualne i rzetelne. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty wynikłe z korzystania z informacji zawartych na stronie.

4. Wszystkie ceny podane na stronie wyrażone są w złotych polskich i obejmują podatek VAT. Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktów.

5. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do bieżącej modyfikacji cen produktów znajdujących się w ofercie, a także do organizowania oraz odwoływania promocji i wyprzedaży. Zmiany te nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem – obowiązują wówczas wcześniejsze warunki cenowe oraz promocyjne.

6. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§2. DEFINICJE

1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie, której zakup nie jest bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Sprzedawca – Vitaprint sp. z o.o., wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, posiadająca NIP: 517-037-55-98, KRS: 0000622430, REGON: 364-663-158.

3. Klient – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w Sklepie.

4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, prowadząca działalność gospodarczą i korzystająca ze Sklepu w związku z tą działalnością.

5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem: https://www.cubero.pl.

6. Umowa zawarta na odległość – umowa sprzedaży zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu sprzedaży na odległość, bez jednoczesnej obecności stron, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość.

7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu określający zasady sprzedaży i korzystania z usług.

8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza zamówienia i mające na celu zakup Produktu.

9. Dzień roboczy – każdy dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

10. Koszyk – funkcja Sklepu, umożliwiająca Klientowi przechowywanie i modyfikację wybranych Produktów przed złożeniem Zamówienia.

11. Usługobiorca – osoba korzystająca z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep.

12. Paragon fiskalny – dokument potwierdzający zakup Produktu i należny podatek VAT.

13. Produkt – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie, będąca przedmiotem sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

14. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia, wybór sposobu dostawy i płatności.

15. Umowa sprzedaży – umowa zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, obejmująca sprzedaż Produktu lub świadczenie usługi.

16. Usługa elektroniczna – usługa świadczona przez Sklep za pomocą systemów teleinformatycznych, w szczególności sprzedaż Produktów online.

17. Produkt personalizowany – Produkt przygotowany na indywidualne zamówienie Klienta, zgodnie z jego wymaganiami.

18. Czas realizacji zamówienia – okres, w którym Sklep przygotowuje Zamówienie i przekazuje je przewoźnikowi.

19. Ustawa o prawach konsumenta, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)

20. Czas dostawy – czas pomiędzy nadaniem przesyłki a jej dostarczeniem na adres wskazany przez Klienta.

21. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2013 poz. 1422 z późn. zm.).

22. Akt o usługach cyfrowych, AKT – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) (Dz.U. L 277 z 27.10.2022, s. 1–102).

§3. KONTAKT ZE SKLEPEM

Dane kontaktowe Sprzedawcy:

  • Adres: Pl. Jana Kilińskiego 2, 35-005 Rzeszów
  • Adres e-mail: sklep@cubero.pl
  • Numer telefonu: +48 577 767 568

Dane do płatności:

  • Rachunek w PLN: 20 1140 2004 0000 3702 7627 2344

Klienci mogą skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez podany adres e-mail oraz numery telefonów. Obsługa telefoniczna jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–17:00.

§4. REJESTRACJA KLIENTA ORAZ KONTO KLIENTA

1. Platforma sprzedażowa daje możliwość za pośrednictwem sieci Internet złożenia zamówień na usługi drukarskie, poligraficzne, introligatorskie itp. Dokładny opis usług oraz ich specyfikacja zamieszczone są na stronie internetowej: Cubero.pl

2. Dokonywanie zamówień Klienta poprzez Platformę sprzedażową możliwe jest przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.

3. Złożenie zamówienia wymaga posiadania i podania podczas procesu rejestracji aktywnego konta poczty elektronicznej.

4. Do założenia Konta Klienta wymagane jest wypełnienie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie https://cubero.pl. Dane podane w formularzu zostają zapisane w bazie danych oraz są weryfikowane przez pracowników Platformy sprzedażowej. Spółka ma prawo odmowy założenia Konta Klienta i odmowy aktywacji Konta Klienta bez podania przyczyny.

5. Do rejestracji i uruchomienia Konta Klienta wymagane są również akceptacja Regulaminu Platformy sprzedażowej oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

6. Konto Klienta zostaje uruchomione automatycznie, jednak logowanie i składanie zamówień może wymagać aktywacji. Aktywacji dokonują pracownicy Platformy po wcześniejszej weryfikacji danych Klienta. O aktywacji Klient powiadamiany jest osobną wiadomością na podaną w procesie Rejestracji pocztę elektroniczną. Aktywacja lub jej odmowa dokonywane są w ciągu 8h roboczych.

7. Rejestracja, założenie Konta Klienta oraz korzystanie z funkcjonalności Platformy sprzedażowej, są nieodpłatne.

8. Usunięcie Konta Klienta, jest możliwe wyłącznie poprzez pocztę elektroniczną. W tym celu Klient musi wysłać taką informację na adres konta poczty elektronicznej podany na stronie Platformy sprzedażowej. Informacja musi zostać wysłana z konta poczty elektronicznej podanego podczas procesu Rejestracji.

9. Konto Klienta może zostać usunięte przez pracowników Platformy sprzedażowej w dowolnym momencie bez podania przyczyny, zwłaszcza w momencie naruszania przez Klienta Regulaminu lub w momencie otrzymania informacji o nielegalnym charakterze działań połączonych z daną pocztą elektroniczną Klienta.

10. Wszystkie informacje o realizacji, fakturach, płatnościach, terminach należy zgłaszać tylko przy użyciu platformy Baselinker, do której dostęp oraz indywidualny link otrzymuje zmawiający w chwili złożenia zamówienia. Każdy link jest szyfrowany oraz niepowtarzalny i po upływie 3 miesięcy zostaje przeniesiony do archiwum.

11. Kontakt w sprawie zamówienia w inny sposób niż poprzez platformę Baselinker może spowodować wydłużony czas reakcji na zgłoszenie lub wręcz nie przyjęcie wiadomości do rozpatrzenia.

§5. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Informacje o usługach zamieszczone na Platformie sprzedażowej stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Złożenie przez Klienta zamówienia składa Spółce ofertę zawarcia umowy.

2. Płatności za zamówione na Platformie sprzedażowej produkty stanowią zaliczkę na poczet realizacji zamówienia.

3. Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na podane podczas Rejestracji konto poczty elektronicznej o przyjęciu do realizacji zamówienia, niezwłocznie po ustaleniu przez Spółkę możliwości technicznych realizacji zamówienia. W momencie wysłania przez Spółkę wiadomości e-mail uważa się umowę pomiędzy Spółką a Klientem za zawartą.  

4. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w trakcie procesu składania zamówienia, ani nie ponosi odpowiedzialności za błędy przygotowania materiałów do druku przesyłanych przez Klienta. Wynikające z tego błędy w druku nie stanowią podstawy do reklamacji lub innych roszczeń.

5. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Spółka zawiadomi drogą elektroniczną o tym Klienta 

6. W przypadku braku możliwości technicznej wykonania zamówionego towaru, Klient otrzyma zwrot wpłaconej zaliczki w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Klienta o braku możliwości realizacji.

7. W przypadku zleceń złożonych z kilku produktów Spółka ma prawo wykonać część zamówienia, co do której nie wystąpiły problemy uniemożliwiające wykonanie. Klientowi w takim przypadku przysługiwać będzie zwrot części wpłaconych środków, równa wartości niezrealizowanej części zamówienia.

8. W przypadku zamówień, w których Klient dokonuje płatności w sposób inny niż automatyczny system płatności Platformy sprzedażowej, jeżeli na koncie bankowym Spółki nie zostanie zaksięgowana wpłata w ciągu 14 dni od daty zamówienia Spółka ma prawo anulować złożone zamówienie.

9. Przesyłając plik, potwierdzasz, że masz pełne prawa autorskie i majątkowe do nadsyłanego materiału graficznego (zdjęcia, obrazka, tekstu, znaku graficznego, logo) oraz że masz prawo do jego wykorzystania.

§6. ZMIANA ZAMÓWIENIA LUB ANULOWANIE ZAMÓWIENIA PRZEZ KLIENTA

1. Klient ma możliwość zmiany lub anulacji zamówienia w przypadku, gdy zamówienie nie uzyskało jeszcze statusu w realizacji i Klient nie wgrał plików.

2. Zwrot środków pieniężnych za opłacone zamówienie zostanie zwrócona Klientowi w ciągu 14 dni od dnia wycofania zamówienia. Za datę zwrotu uważa się dzień zlecenia przelewu przez Spółkę w systemie bankowym. Zwrot środków zostanie pomniejszonych o koszty administracyjne wynikające z czynności, jakie drukarnia musi wykonać, aby anulować rozpoczęty proces realizacji zlecenia

3. Sprzedawca nie umożliwia Klientowi wymiany zakupionego towaru, gdyż przedmiotem świadczenia Umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

4. Zgłoszenie chęci reklamacji towaru następuje poprzez kontakt ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej (sklep@cubero.pl) lub poprzez formularz w zakładce Kontakt, oraz odesłanie towaru na adres wskazany w odpowiedzi na zgłoszenie.

§7. PŁATNOŚCI I CENY

1. Wszystkie ceny towarów i usług dodatkowych zamieszczonych na Platformie sprzedażowej są:     

a. cenami podawanymi w złotych polskich,       

b. prezentowane w postaci cen brutto,       

c. podawane z uwzględnieniem kosztu obsługi oraz pakowania i przygotowania do wysyłki,

Płatność za zamówione produkty Klient może dokonywać w postaci:       

a. przelewu internetowego,       

b. kartą płatniczą – w przypadku obsługi karty przez system płatniczy Platformy sprzedażowej       

c. za pobraniem – opcja dostępna dla niektórych produktów oraz dla określonych kwot zamówienia.

2. Preferencyjne ceny towarów i usług wynikające z organizowanych przez Spółkę akcji promocyjnych nie mają zastosowania przed rozpoczęciem, ani po zakończeniu trwania promocji. Klientowi zamawiającemu towar lub usługę przed ani po zakończeniu akcji promocyjnej nie przysługuje prawo do wystosowywania roszczeń finansowych z tytułu różnicy cen.

3. Akcje promocyjne objęte są odrębnymi regulaminami i nie łączą się, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.

4. Ceny dostawy towarów podawane są podczas procesu zamówienia i uzależnione są od sposobu dostawy wybranego przez Klienta.

5. Składając zamówienie za pośrednictwem Platformy sprzedażowej, Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur oraz faktur korygujących drogą elektroniczną. Klient ma również możliwość pobrania e-faktury, logując się na swoje Konto Klienta na Platformie sprzedażowej.

§8. DOSTAWA I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Dla produktów umieszczonych na Platformie sprzedażowej określone są czasy realizacji zamówienia. Czas realizacji zamówienia określany jest w Dniach Roboczych jako czas od założenia i dokonania zaksięgowania na rachunku bankowym Spółki do wydania towaru przewoźnikowi realizującemu dostawę. W przypadku zamówienia kilku produktów o rożnych czasach realizacji czas na realizację zostaje wydłużony. Zamówienie na usługi o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całego zamówienia. Termin realizacji zamówienia określany jest wówczas na podstawie usługi o najdłuższym czasie realizacji.

2. Przewidywany czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu z przyczyn, za które Spółka nie ponosi odpowiedzialności np. nadzwyczajnych warunków atmosferycznych, problemów technicznych lub większa ilość zamówień w krótkim czasie. W takiej sytuacji, Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą w wyniku opóźnienia.

3. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą w wyniku opóźnienia, spowodowanego przez Spółkę albo przez podmioty, za których pomocą Spółka realizuje zamówienie, i którym realizację zamówienia powierza, wyrządzoną z winy nieumyślnej, np.: spowodowaną przerwą w dostawie energii elektrycznej, usług telekomunikacyjnych, awarią maszyn drukarskich. 

4. Czas dostawy, tj. czas pomiędzy wydaniem przesyłki przewoźnikowi a doręczeniem przesyłki Klientowi, w przypadku przesyłek w postaci paczek to okres zazwyczaj 1 dnia roboczego.

5. Zamówienie może być dostarczone, według wyboru klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej,       

6. Ze względu na rodzaj zamówienia, Spółka zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form dostawy, o czym Klient zostanie poinformowany e-mailem na adres podany przez niego w formularzu rejestracyjnym.

7. Zamówienie jest dostarczane na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.

8. Jeżeli Klient stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie zamówienia, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, w tym sporządzić stosowny protokół w obecności przedstawiciela przewoźnika.

9. Spółka nie odpowiada za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

10. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zamówienia przechodzi na Klienta z chwilą wydania zamówienia Klientowi. Za wydanie zamówienia Klientowi uważa się także jego powierzenie przewoźnikowi, niezależnie od tego, czy przewoźnik został wskazany przez Spółkę, czy przez Klienta.   

§9. REKLAMACJE

1. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dostarczenie reklamowanego zamówienia na adres Spółki, na koszt zamawiającego. Koszt poniesiony przez Klienta z tytułu przesyłki zostanie zwrócony Klientowi przez Spółkę w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji do wysokości opłaty poniesionej przez Klienta podczas zakupu towaru. W przypadku nie uznania przez Spółkę reklamacji towaru może on zostać odesłany do Klienta na jego Koszt.

2. Termin zgłoszenia reklamacji wynosi 7 dni od daty doręczenia zamówienia Klientowi.

3. Spółka rozpozna reklamację w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Klienta. 

4. Reklamacje przyjmowane są w Dni Robocze do godziny 15.00. Te, które wpłyną w danym dniu po tej godzinie, będą uznawane za złożone w kolejnym Dniu Roboczym.

5. W przypadku, gdy reklamacja okaże się uzasadniona, Klient w pierwszej kolejności może domagać się wymiany wadliwego zamówienia na wolne od wad albo usunięcia wady. Dopiero wtedy, gdy wymiana wadliwego zamówienia na wolne od wad albo usunięcie wady okaże się niemożliwe albo będzie wiązało się dla Spółki z nadmiernymi kosztami, Klient będzie mógł domagać się obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.   

6. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość zamówienia z wadą pozostaje do wartości zamówienia bez wady.

7. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

8. W przypadku, gdy reklamacja okaże się nieuzasadniona, kosztami powstałymi z tytułu dostarczenia reklamowanego zamówienia na adres Spółki i jego ponownej wysyłki do Klienta zostanie obciążony Klient.

9. Z uwagi na specyfikację maszyn produkcyjnych oraz procesu druku dopuszczalne są standardowe odchylenia: 

10. Spółka dokłada wszelkich starań, aby w jak największym stopniu wiernie odwzorować kolory zawarte w projektach dostarczonych przez Klienta. Ze względu na to, iż w procesie druku wykorzystywanych jest wiele maszyn drukujących, pomiędzy którymi istnieją różnice w odwzorowaniu niektórych kolorów, to przy druku tego samego projektu na różnych maszynach mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne. Taka sytuacja może zaistnieć przy wznawianiu projektu do druku. Różnice te nie mogą być podstawą do reklamacji Produktów dostarczonych przez Spółkę.

§10. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni, z wyjątkiem produktów spersonalizowanych.

2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres wykonawcy

4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.

9. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie.

10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

§11. DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Administratorem danych osobowych Klientów gromadzonych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce Prywatności Sklepu.

§12. DZIAŁANIE OPINII W RAMACH SKLEPU

1. Opinia Klienta to dowolna informacja zamieszczona w Sklepie internetowym https://cubero.pl.

2. Prezentujemy opinie zamieszczane przez Klientów, którzy dokonali zakupu u Sprzedawcy.

3. Opinie, o których mowa w punktach 1 i 2, mogą pojawiać się w Sklepie przy karcie produktu. Mogą być również prezentowane w różnych formatach, takich jak wideo, pliki PDF czy opinie pisemne, z wizerunkiem Klienta lub anonimowo.

4. Klient ma możliwość wystawienia opinii na temat zakupionych produktów. Opinie są subiektywnymi wypowiedziami Klientów, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.

5. Klient wyraża zgodę na publikację swojej opinii w Sklepie oraz na jej wykorzystanie przez Sprzedawcę w celach marketingowych.

6. Klient oświadcza, że wystawiona opinia nie narusza obowiązujących przepisów prawa ani praw osób trzecich.

7. W celu publikacji opinii Klient powinien podać prawidłowe dane, tj. adres e-mail (niewidoczny dla innych) oraz oznaczenie w postaci imienia i nazwiska lub pseudonimu. Dane te mogą zostać wykorzystane w celu weryfikacji autentyczności opinii.

8. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby publikowane opinie były rzetelne i pochodziły od rzeczywistych Klientów Sklepu. Weryfikuje je cyklicznie oraz podejmuje próby uzyskania zgody na ich wykorzystanie w celach promocyjnych poza Sklepem.

9. Jeśli zachodzi podejrzenie, że opinia jest fałszywa lub pochodzi od osoby, która nie dokonała zakupu, Sprzedawca ma prawo do jej usunięcia. Osoba, której opinia została usunięta, może skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sytuacji.

10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do kontaktu z osobą wystawiającą opinię na podany przez nią adres e-mail.

11. Sprzedawca nie jest zobowiązany do publikowania wszystkich opinii oraz ma prawo do ich usuwania, jeśli uzna to za uzasadnione.

§13. PROCEDURA ZGŁASZANIA NIELEGALNYCH TREŚCI I DZIAŁANIA ZGODNIE Z ART. 16 AKTU O USŁUGACH CYFROWYCH

1. Na adres poczty elektronicznej sklep@cubero.pl każda osoba lub podmiot może zgłosić obecność określonych treści, które uznaje za nielegalne.

2. Zgłoszenie powinno być precyzyjne i odpowiednio uzasadnione. Sprzedawca ułatwia dokonywanie zgłoszeń na podany adres e-mail, przy czym każde zgłoszenie powinno zawierać:

  • wystarczające uzasadnienie powodów, dla których zgłaszana informacja stanowi Nielegalną Treść;
  • dokładne wskazanie elektronicznej lokalizacji informacji, np. adres URL lub inny identyfikator, umożliwiający jej odnalezienie;
  • imię i nazwisko (lub nazwę) oraz adres e-mail zgłaszającego, za wyjątkiem zgłoszeń dotyczących treści związanych z przestępstwami określonymi w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
  • oświadczenie potwierdzające w dobrej wierze, że zawarte w zgłoszeniu informacje są prawdziwe i kompletne.

3. Zgłoszenie uznaje się za podstawę do podjęcia działań przez Sprzedawcę, jeżeli umożliwia mu ono, przy zachowaniu należytej staranności, stwierdzenie potencjalnej nielegalności zgłoszonych treści.

4. W przypadku zgłoszenia zawierającego dane kontaktowe zgłaszającego, Sprzedawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia oraz poinformuje o podjętej decyzji i ewentualnych możliwościach odwołania się od niej.

5. Sprzedawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia terminowo i obiektywnie, zachowując należytą staranność. W przypadku zastosowania zautomatyzowanych narzędzi, informacja o tym fakcie zostanie zawarta w powiadomieniu dotyczącym decyzji.

§14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.

2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.

4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.

5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

GÓRA
Bestsellery:
KOSZYK 0