Wymiana i zwrot
1. ZWROTY TOWARÓW ZAKUPIONYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, klienci mają prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Produkty personalizowane (np. z imieniem, datą, zdjęciem lub inną treścią podaną przez klienta) nie podlegają zwrotowi.
Produkty muszą być w stanie nienaruszonym, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu (np. skrzynka czy kartonik prezentowy). Klient ponosi odpowiedzialność tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Aby zwrócić towar, wystarczy, że poinformujesz nas o swojej decyzji wysyłając do nas maila sklep@cubero.pl i odeślesz nam towar w ciągu 14 dni na adres:
Vitaprint sp. z o.o.
Pl. Jana Kilińskiego 2,
35-005 Rzeszów
Prosimy pamiętać, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych ani nadanych do paczkomatu.
2. WYMIANA
Aby dokonać wymiany produktu, prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@cubero.pl. Odpowiemy na wszelkie pytania i przeprowadzimy Cię przez proces wymiany.
3. REKLAMACJE
1. W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twój zwrot i w sytuacji uzyskania pozytywnej opinii zwrócimy Ci dokonaną płatność w taki sam sposób jakiego użyłeś do zapłaty, lub na rachunek bankowy, jeśli wyrazisz na to zgodę. Proces ten może się wydłużyć do czasu otrzymania rzeczy z powrotem.
2. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: FORMULARZ ZWROTU
3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku.
4. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub, jeżeli wymiana nie będzie możliwa, dokona zwrotu środków w wysokości pełnej kwoty zamówienia wraz z kosztem przesyłki zwrotnej poniesionym przez Klienta.
6. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
8. Reklamacje rozpatrywane są na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych.
9. Reklamacji nie podlegają:
– naturalne zużywanie się produktu
– uszkodzenia mechaniczne
– odbarwienia powstałe w skutek nieprawidłowego użytkowania produktu;
– przemoczenia